Ostoskorissasi ei ole tuotteita.

Pikalähetys

Tilaa nyt!

Yli 7000 Tuotetta

Varastossa

Cyber Viikko

10% Alennusta KAIKESTA! | Code: ALE10

Joulupalautuskäytäntö

Toivomme, että olet tyytyväinen saamiisi Net World Sports-joululahjoihin, mutta jos et jostain syystä ole 100% varma, olemme jatkaneet tavallista 30 päivän palautuskäytäntöämme varmistamaan, että joulusi on taianomainen!

Tuotteet, jotka on ostettu 1.11.2021-24.12.2021 välisenä aikana voidaan palauttaa 31.01.2022 asti edellyttäen, että ne ovat uudessa ja jälleenmyytävässä kunnossa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka aloittaa palautusprosessin ja lähettää sinulle palautuslomakkeen.

Huomio: Emme hyväksy tai hyvitä tuotteita, jotka on nimikoitu tai tehty/mitoitettu mittatilaustyönä (tämä sisältää mukautetun kokoiset verkot ja matot). Emme myöskään hyväksy palautuksia seuraavista tuotteista hygieniasyistä: Porealtaat, Melontalaudat, Kajakit, Uima-altaat, Kuntosali ja kuntoiluvarusteet, Paarit, Ensiapulaukut, Maalivahdin hanskat, Kapteenin käsivarsinauhat, Juomapullot, Lääketieteelliset paarit, Joogamatot, Räpylät, Jumppanauhat, Taklauslaukut/tyynyt, Nopeusvarjot, Harjoitteluvyöt, Soolo potkutreenarit, Rugby vyöt.

Suosittelemme käyttämään kuriiripalvelua seurannalla, jotta voit nähdä palautuksesi etenemisen ja milloin se on saapunut varastoomme; emme ota vastuuta palautuksista, jotka katoavat kuljetuksessa. Tuotteista, jotka eivät ole jälleenmyytävässä kunnossa mutta silti palautettu, veloitamme varastointimaksut, löydät tästä lisätietoja käyttöehdoistamme.

Miten voin palauttaa tuotteen?

Älä huoli, jos sinun tarvitsee palauttaa jotain, seuraathan vain alla olevia ohjeita vaiheittain:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme , joka lähettää sinulle palautuslomakkeen.
  • Pakkaa tuotteet niiden alkuperäiseen pakkaukseen ja liitä mukaan palautuslomake, jonka olemme lähettäneet sinulle.
  • Palauta paketti meille postitse, suosittelemme käyttämään kuriiripalvelua seurannalla, jotta voit pitää silmällä palautuksesi edistymistä.

Lisätietoja varastointimaksuista ja muista kuluista löydät käyttöehdoistamme.

Kuka maksaa palautuskulut?

Olet vastuussa kattamaan palautuksestasi aiheutuvat lähetyskulut. Suosittelemme käyttämään kuriiripalvelua seurannalla, sillä emme valitettavasti voi ottaa vastuuta palautuksista, jotka katoavat kuljetuksessa.

Mitä teen, jos olen saanut viallisen tuotteen?

Jos uskot, että olemme lähettäneet sinulle viallisen tai puutteellisen tuotteen, yritämme selvittää asian mahdollisimman pian. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, josta sinulle neuvotaan, kuinka toimia.

Kuinka saan hyvityksen?

Pyrimme tekemään koko prosessista mahdollisimman vaivattoman ja yritämme hyvittää rahat samalla metodilla kuin millä alun perin maksoit tilauksesi.

Pyrimme käsittelemään kaikki hyvitykset mahdollisimman pian. Palautusprosessin useista vaiheista johtuen hyvityksen käsittely voi kestää 14 arkipäivää mutta pidämme sinut ajan tasalla eri vaiheissa.

Sinulle hyvitetään välisumma vain, jos tuote on yhä uudessa/kuten myydyssä/jälleenmyytävässä kunnossa eikä sitä ole käytetty ja se kaikkine osineen on yhä alkuperäisessä pakkauksessa. Kaikki palautetut tuotteet tarkastetaan huolellisesti ja arvokkaampiin tilauksiin lisätään 25% käsittely- ja uudelleenpakkauskulu. Jos tuote ei ole uudessa/alkuperäisessä kunnossa (kuten se on lähetetty) tai se on likainen/käytetty, 50% varastointimaksu voidaan vähentää palautussummasta.

Lisätietoja varastointimaksuista ja muista kuluista, jotka saattavat koskea palautustasi, löydät käyttöehdoistamme.

Jos haluat lukea lisää vakiopalautuskäytännöstämme, klikkaa tästä.